Ποιοι είμαστε

Γιώργος Χαράκογλου

 

Ο Γιώργος μεγάλωσε στην Βούλα. Από παιδί λάτρευε την θάλασσα και τα ταξίδια με το ιστιοπλοϊκό  του μεγαλύτερου αδερφού του Στέλιου ήταν για αυτόν βαθιά χαρά και μεγάλο σχολείο. Στα 12 του χρόνια ασχολήθηκε με τα σκάφη τύπου laser. Στα 15 του πήρε  Δίπλωμα Ιστιοπλοΐας Ανοιχτής Θαλάσσης από τον Π.Ο.Ι.Α.Θ, όπου ένας από τους δασκάλους του ήταν ο Σάββας Γεωργίου.
Ταξίδεψε για πολλά  χρόνια  στις ελληνικές θάλασσες, κάνοντας πάντα σχέδια για μακρινά ταξίδια και υπερπόντιους προορισμούς.
Σπούδασε marketing managment στο Deree College και στο ΤΕΙ Πειραιά.
Εργάστηκε στη οικογενειακή εμπορική επιχείρηση για 20 χρόνια, ως το 2008. Εκείνη την χρονιά βλέποντας την επαγγελματική του ζωή με άλλη ματιά, ανεξαρτητοποιήθηκε από την επιχείρηση και από τότε ασχολείται με ακίνητα.

 

 

 

Καρίνα Σάνδρη

 

Μεγάλωσε στον Πειραιά και πέρασε τα καλοκαίρια της παιδικής  ηλικίας στην Βαγία της Αίγινας, δίπλα στην θάλασσα. Στα 15 παθιάστηκε με  το πρώτο της «σκάφος με πανί» ένα windsurf. Στα δεκαοχτώ και για μια πενταετία,  ταξίδεψε   εκτενώς στο Αιγαίο και το Ιόνιο με ένα μικρό ιστιοπλοϊκό.

-«Έναν Αύγουστο, στα 19 μου, φτάνοντας στην Μήλο μετά από ένα δύσκολο πέρασμα, γνώρισα  μια υπέροχη γυναίκα, Γαλλίδα, που μαζί με τον άνδρα της  επέστρεφαν στην πατρίδα τους μετά από έναν  εικοσαετή γύρο της Γης  με το ιστιοπλοϊκό τους. Μαγεύτηκα εντελώς με τις διηγήσεις  και την αύρα της και από τότε το πιο ακριβό όνειρό μου ήταν να ζήσω έτσι την ζωή μου»

Σπούδασε Επιστήμη Υπολογιστών στην ΑΣΟΕΕ  και  ξένες γλώσσες. Στα 25 πήρε και επισήμως το Δίπλωμα Ιστιοπλοΐας Ανοιχτής Θαλάσσης Εργάστηκε σε διάφορες επιχειρήσεις, τα 16 τελευταία χρόνια στην εφημερίδα ΕΘΝΟΣ. Τον Μάιο του 2011, άφησε  την δουλειά της και έκτοτε ασχολείται επαγγελματικά με ακίνητα και  ταξιδεύει με το Φιλίζι.

S/Y Filizi

 

To Filizi είναι ένα Jeanneau Sun Odyssey Deck Saloon 43 πόδια κατασκευασμένο το 2001. Η μηχανή του είναι Yanmar 75hp. Η μαίστρα και η τζένοα είναι σε furling και υπάρχει ένα δεύτερο forestay, όπου ανεβάζουμε working jib ή φλόκο θυέλλης.
Ακόμα, έχει ένα ασύμμετρο μπαλόνι για τις ανοιχτές πλεύσεις. Η βασική του άγκυρα είναι Delta, και οι άλλες δύο είναι Britanny και Fortress.Για ενέργεια έχει ανεμογεννήτρια Rutland 914i, τέσσερα solar panels σύνολο 330 Watt που αποδίδουν έως 20 αμπέρ, γεννήτρια Paguro Lombardini 6kVA και βεβαίως το alternator της Yanmar.
Νερό φτιάχνουμε με έναν αφαλατωτή 220V που αποδίδει 75lt/ ώρα, ενώ ένα επιπλέον φίλτρο κάνει πόσιμο το νερό της αφαλάτωσης που μπαίνει στις δύο δεξαμενές. Η τρίτη δεξαμενή νερού έχει μετατραπεί σε συμπληρωματική δεξαμενή καυσίμου.
Για την πλοήγηση χρησιμοποιούμε plotter, ραντάρ και αυτόματο πιλότο της Raymarine, iPad με ενσωματωμένο GPS με χάρτες της Navionics και Σύστημα Αποφυγής Συγκρούσεων A.I.S. .