Translate

17°46’ S  177°11’E

t/sdcard/DCIM/100GOPRO/GOPR1007

6 Ιανουαρίου 2021 – Θεοφάνεια

06.50 Οι χρυσές ακτίδες του ήλιου ξεπηδούν πίσω από τα φοινικόδεντρα του  Malolo Lailia. Το Φιλίζι λικνίζεται απαλά με το swell του νοτιά. Σαν σήμερα  πριν από 15 χρόνια,ξεκινήσαμε από την Βούλα  με τα ποδήλατα και φτάσαμε στην μαρίνα του Αλίμου, για να δούμε τα σκάφη και να ονειρευτούμε. Και καθώς τριγυρνούσαμε εδώ κι εκεί ξαφνικά ο χρόνος σταμάτησε: στην προβλήτα 9 βρεθήκαμε μπροστά στο Φιλίζι που είχε στο τιμόνι κολλημένο ένα χαρτί “Πωλείται” κι  όπως γίνεται στους έρωτες με την πρώτη ματιά,  πήραμε αμέσως τηλέφωνο. Κάπως έτσι ξεκίνησε το πιο όμορφο και το πιο μακρινό ταξίδι της ζωής μας.

Το 2021 συμπληρώνουμε δέκα ολόκληρα χρόνια ζωή εν πλω και είκοσι χρόνια αγάπης. Ας γιορτάσουμε την ημέρα, καπετάνιε μου, ας γιορτάζουμε  την κάθε μέρα που είμαστε ζωντανοί….

…..

TC YASA – Τροπικός Κυκλώνας YASA

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020 – Vuda Marina – Το τέρας πλησιάζει

06.00 Ο κυκλώνας YASA βρίσκεται 500 ναυτικά μίλια στα βορειοδυτικά.  και έρχεται αργά κατά πάνω μας. Η εικόνα σε όλες τις εφαρμογές πρόγνωσης είναι  τρομακτική,  ανυπέρβλητα καταστροφική.

Πίσω από τα βαριά σύννεφα του ορίζοντα κρύβεται ένα τρομακτικό, τεράστιο super  storm  που έρχεται απειλητικό κατά πάνω μας…

Το μυαλό μου δεν μπορεί να το χωρέσει. Στις επόμενες  48 ώρες, το Φιλίζι και ότι άλλο βλέπουμε τώρα γύρω  μας θα καταστραφούν? Προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη κι αισιόδοξη, παρά τις  σκέψεις που βομβαρδίζουν το μυαλό μου.

09.00 Μην σκέφτεσαι! Αυτό που προέχει είναι να προετοιμαστούμε όσο πιο τέλεια γίνεται. Δουλεύουμε ασταμάτητα  από νωρίς το πρωί, βγάζουμε την τζένοα, την άγκυρα, κατεβάζουμε τη μάτσα (boom), δένουμε την μαϊστρα,  δένουμε τις πριμάτσες με χοντρές αλυσίδες και τόσα άλλα.

Το Windy δείχνει μια βόρεια μετακίνηση της πορείας του κυκλώνα – το ίδιο και το site του Fiji Meteo. Αν συμβεί αυτό έχουμε σωθεί, μα δεν τολμώ ακόμη να το πιστέψω.

TC YASA turning north

Το Ventusky  GFS συνεχίζει να  δείχνει τον YASA να πέφτει πάνω μας.  Ένας δεύτερος κυκλώνας κινείται στα ανατολικά των Φίτζι – cyclone sandwich και πόλεμος νεύρων. Μπαίνουμε στο ταξί του Vir και πηγαίνουμε στο κοντινό Saweni  για προμήθειες σε φρούτα και λαχανικά. Ότι προλάβουμε τώρα γιατί μετά από έναν κυκλώνα δεν  υπάρχουν φρούτα  για πολύ καιρό.

16:00 Κατεβαίνουμαι από το ταξί και τρέχουμε στο Boatshed Yacht Club. Το  Captain’s Meeting ξεκινά και είναι όλοι εδώ,οι «μόνιμοι» της μαρίνας όπως εμείς αλλά και πολλοί νεοφερμένοι, σκάφη με οικογένειες και μικρά παιδιά που ήρθαν πριν λίγους μήνες από την Νέα Ζηλανδία, την  Αυστραλία  και την Πολυνησία  με το πρόγραμμα «Blue Lanes” που άνοιξε τα σύνορα των Φίτζι στους international sailors.

-«Welcome everyone!”, λέει ο Adam  Wade, ο manager της μαρίνας. «Φαντάζομαι όλοι θέλετε να  ακούσετε οτι θα πάνε όλα καλά. Δυστυχώς, αυτό δεν μπορώ να  σας το πω», λέει  και χαμογελά  σφιγμένα. Συνεχίζει προσπαθώντας να μας αναπτερώσει το ηθικό, λέει οτι η μαρίνα Vuda, από το 1983 που  ιδρύθηκε,  δεν έπαθε ποτέ σοβαρές ζημιές από κυκλώνα.  Λέει οτι έχουμε κάνει  την  καλύτερη δυνατή προετοιμασία και τώρα  μένει  να περιμένουμε. Ο κυκλώνας YASA κινείται αργά (πολύ κακό) και έχει δυναμώσει σε κατηγορία 5, έχει δηλαδή ανέμους έντασης από 250 χλμ/  ώρα και άνω χωρίς ανώτατο όριο, με  ριπές ως 350 χιλιόμετρα / ώρα,  απίστευτα καταστροφικός. Τα διαφορετικά μοντέλα πρόγνωσης δίνουν διαφορετικές εκδοχές για την πορεία που θα ακολουθήσει.  Το  GFS δείχνει τον κυκλώνα να έρχεται ακριβώς πάνω στην μαρίνα. Το US NAVY προβλέπει οτι θα περάσει ανάμεσα από τα δυο μεγάλα νησιά, Viti Levu και Vanua Levu. Παρακολουθούμε σιωπηλοί και τρομερά αγχωμένοι. Ο Adam σήμερα δεν κάνει τα συνηθισμένα του αστεία.  Η οικογένεια του SY Archer, πίσω μας, κουβεντιάζουν για το πόσο φριχτά μετάνιωσαν που δεν έφυγαν για  την Αυστραλία, ενώ τους δόθηκε η ειδική άδεια.

Η συνάντηση τελειώνει χωρίς να μάθουμε κάτι καινούργιο. Στον γυρισμό προς το Φιλίζι σταματώ στο γραφείο και κάνω κράτηση για ένα από τα cottages.  Άν ο κυκλώνας έρθει για direct hit, καλύτερα να μείνουμε στο δωμάτιο. Οχι πως εκεί θα είμαστε ασφαλείς, τα τεράστια rain trees  γύρω από τα δωμάτια είναι μεγάλος κίνδυνος.

18.00 Συνεχίζουμε τις προετοιμασίες, ο Γιώργος δένει τα προστατευτικά μπαλόνια, μεταξύ τους και με ένα τρίτο  σχοινί που το περνάμε κάτω από το σκάφος για να μην τα σηκώσει ο άνεμος. Ο αέρας ευωδιάζει, κόψαμε όλοι άφθονα φύλλα βασιλικού από το μποστάνι που φροντίζει η γλυκειά Star, «πάρτε τα όλα”, είπε η γυναίκα, “φτιάξτε pesto sauce πριν ο κυκλώνας καταστρέψει τα φυτά». Φτιάχνω  3 βαζάκια pesto, χωρίς παρμεζάνα που είναι δυσεύρετη, με αμύγδαλο και κολοκυθόσπορο αντί για  κουκουνάρι, θεϊκό. Ο Adam  είπε ότι μετά τον κυκλώνα Winston πέρασε ένας μήνα μέχρι  να ανοίξουν τα supermarket. Ποιος ξέρει τί κατάσταση θα αντιμετωπίσουμε.

17.00 Bραδιά pizza απόψε και το  εστιατόριο  είναι γεμάτο – ήρθαν  όλοι για να ζήσουν μια τελευταία στιγμή κανονικότητας. Κοιτάζω τα γνώριμα πρόσωπα γύρω μου, φοβούνται άραγε κι αυτοί?  Ο Timo και η Joanna  μας μιλούν για το ιστιοπλοϊκό τους το  NV, η καρένα του έχει μήκος 4,5 ολόκληρα μέτρα και  δεν χωρά να μπει  μέσα στο “cyclone pit”. Ελπίζουν πως όταν τελειώσουν οι ανελκύσεις των σκαφών, θα  μπορέσουν να φέρουν το Travel Lift να σταθεί γύρω από το σκάφος για να τους προστατέψει, σαν μια αγκαλιά. Μακάρι να τα καταφέρουν τα παιδιά.

19.00 Λένε οτι το ηλιοβασίλεμα πριν τον κυκλώνα είναι θεαματικό, μα το σημερινό είναι μάλλον απόκοσμο. Φωτογραφίζω τα  μαύρα σύννεφα και την  σχισμή  του ορίζοντα από όπου ξεχύνεται μια τελευταία ηλιαχτίδα,  σαν κραυγή.

Πορφυρό φως χαϊδεύει τα κλαδιά του αγαπημένου μας δέντρου, βαριά φορτωμένο με λευκά άνθη  frangipani. Το άγγιγμα του ανέμου ξετυλίγει το μεθυστικό τους άρωμα. Εύθραυστη η ομορφιά αυτού του τόπου. Ας την λυπηθούν οι άνεμοι. Ας λυπηθούν κι όλους εμάς.

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου – Vuda Marina – Αγωνία

03.00 Ξυπνώ από  εφιαλτικές σκέψεις. Ανοίγω το κινητό: η πρόγνωση του  App Ventusky με GFS είναι ακόμα τρομάκτική  μα το App Windy δείχνει τον TC YASA να χτυπά πολύ πιο ψηλά, στο νησί Vanua Levu. Μιλάω με φίλες, φίλους και οικογένεια στην Ελλάδα, προσπαθώντας να είμαι ψύχραιμη

06.00 Τελευταίες ετοιμασίες, βγάζουμε το VHF από το cockpit, κρύβουμε το καγιάκ στην καμπίνα, βγάζουμε το bimini και τα όλα τα αντιηλιακά καλύματα των παραθύρων, τυλίγουμε τα  μαντάρια γύρω από το furling της τζένοας και τον 2οπρότονο – νέο κόλπο που μας έδειξε ο παντογνώστης Nok (Heins) και  βοηθάμε το διπλανό σκάφος Island Girl στο δέσιμο.

Filizi tied before TC YASA

Περπατάμε στην μαρίνα ελέγχοντας τα δεσίματα των σκαφών. Αυτή την ώρα σε ολόκληρη την περίμετρο της προβλήτας υπάρχουν τεντωμένες αλυσίδες, πράγμα  επικίνδυνο για εμάς τους μεγάλους κι ευκαιρία για  παιχνίδι για  τα παιδιά.

Ο Timo και η ομάδα του μεταφέρουν μια σειρά από δεμένα τεράστια λάστιχα και κλείνουν την είσοδο του καναλιού της μαρίνας, σαν προστασία από το κύμα της καταιγίδας  ( storm surge).

Αποφασίζουμε (?) να μείνουμε στο Φιλίζι στην διάρκεια του κυκλώνα. Ο καπετάνιος μου δεν σηκώνει κουβέντα επί του θέματος…

Πέμπτη  17 Δεκεμβρίου 2020  – Σωθήκαμε!

00.30 Δάκρυα ανακούφισης πλημμυρίζουν τα μάτια μου. Όλες οι προγνώσεις  και οι εφαρμογές Windy, Weather Track,Ventusky δείχνουν πως θα γλυτώσουμε. Δεν τολμάμε ακόμα να χαλαρώσουμε εντελώς, περιμένουμε πολύ δυνατό άνεμο. Άλλωστε οι κυκλώνες είναι απρόβλεπτοι

09.00.Σωθήκαμε! Ο Ισχυρός Τροπικός Κυκλώνας Yasa, έστριψε βόρεια! Αυτή την ώρα περνά πιο πάνω από τα Yasawa. Η καρδιά μου σφίγγεται στην σκέψη του κινδύνου που θα ζήσουν οι  ανθρώποι  στα μικρά νησιά και της αγωνίας τους.  To βαρόμετρο  έπεσε στα 1.000 millibars.

Ο άνεμος έχει δυναμώσει και ψιλοβρέχει. Βγάζουμε το sprayhood και ετοιμαζόμαστε να κλειστούμε στο Φιλίζι, ώσπου να περάσει το φαινόμενο. Τα αγόρια του SY Zatara περνούν πηδώντας τις αλυσίδες  των σκαφών σαν να είναι εμπόδια. “Πάμε για κολύμπι για να περάσει η ώρα”, λένε ανέμελα. Ο μεγάλος κίνδυνος  έχει περάσει.

16.00 Ο άνεμος χορεύει σφυρίζοντας γύρω από τα ξάρτια και τα  κλαδιά των δέντρων. Το ανεμόμετρο του SY Hulabaloo έδειξε 40 κόμβους, είπε ο Andrew. Με κομένη την ανάσα παρακολουθούμε τον γιγάντιο κυκλώνα να πλησιάζει. Το βράδυ θα κάνει άμεσο χτύπημα στα βορειοδυτικά του Vanua Levu στην επαρχία Ba. Με πιάνει τρόμος στην σκέψη των κατοίκων στα χωριά  της περιοχής. Επικοινωνούμε με τον πάτερ Βαρνάβα, τον ορθόδοξο ιερέα που ζει με την οικογένεια του στα περίχωρα της πόλης Labasa, ακριβώς στην πορεία του TC Yasa. Απαντά, είναι φοβισμένοι. Το σπίτι τους κι η εκκλησία των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου μαστιγώνεται εδώ και ώρες από ισχυρούς ανέμους και βροχή. Το μεγάλο δέντρο της αυλής, έπεσε κι έσπασε την στέγη.

«Προσευχηθείτε για μας», μου γράφει. Και μετά σιωπή…

18.30 Τολμηρές ηλιακτίδες ξετρυπώνουν από την χρυσή ομίχλη  της δύσης και  στεφανώνουν τους αιθέρες με ένα  λυτρωτικό διπλό ουράνιο τόξο. Πώς  συνυπάρχουν  ομορφιά  και  τρόμος?

Ποιά άρρωστη κοσμική ισορροπία γεννά  ποίηση και όλεθρο μαζί? Πώς γίνεται να χαιρόμαστε  που γλυτώσαμε την  ώρα που οι ζωές άλλων ανθρώπων καταστρέφονται?

20.00 Παρακολουθούμε με τρόμο την πρόβλεψη, ο TC YASA κατευθύνεται στα νησιά Lau και αύριο  το απόγευμα θα κάνει άμεσο χτύπημα στα αγαπημένα μας νησιά Ogea και Fulaga.  Στέλνω μήνυμα στον φίλο Humberto που βρίσκεται  στην Fulaga  με το σκάφος του El Holandes Errante.

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 – Η επόμενη ημέρα

10.00 Φυσάει πολύ! Χθες που ο κυκλώνας βρισκόταν βόρεια από εμάς νιώθαμε έναν ήπιο ανατολικό γιατί – καθώς στροβιλίζεται σαν τους δείκτες του ρολογιού (clockwise) εδώ στο νότιο ημισφαίριο της Γης –  τα ψηλά βουνά  του Viti Levu μας προστάτευαν. Τώρα, ο TC YASA  βρίσκεται  περίπου 200 ναυτικά μίλια ανατολικά και ο άνεμος του στροβιλισμού του φτάνει εδώ από τον ωκεανό, νότιος  και δυνατός. Σύντομα μαθαίνουμε πολύ δυσάρεστα νέα, το Pantagruel του Micha βυθίστηκε από τον κυκλώνα στο νησί Vanua Balavu. Οι έξι ναυαγοί, το  πλήρωμα είναι όλοι καλά μα αβοήθητοι  πάνω σε βράχια σε ένα “hurricane hole”   κοντά στο Qilaqila, όπου πήγαν για να βρουν καταφύγιο. Ψάχνω τον φίλο μας Zacharia  από το χωριό Daliconi για να τους σώσει, μα το κινητό του δεν πιάνει. Το Pantagruel είναι ένα γοητευτικό  σκάφος με μακριά ιστορία, ένα ξύλινο yawl του1920. Ο Micha, ο έμπειρος καπετάνιος του και η φίλη του Jo  ταξιδεύουν τους ωκεανούς του κόσμου παίρνοντας επιβάτες παντού. H Johana του SY NV έφτιαξε λογαριασμό στο GoFund Me για την σωτηρία του Pantagruel. Πρέπει να βοηθήσουμε  όσοι μπορούμε!

Οι ειδήσεις όλες είναι τραγικές.  O TC YASA άφησε πίσω του τέσσερις νεκρούς και «καμένη γη», χωριά  ισοπεδωμένα, ανθρώπους  χωρίς στέγη άρα χωρίς πόσιμο νερό, χωρίς τρόφιμα, χωρίς  σοδιές. Λένε πως είναι ο ισχυρότερος κυκλώνας που χτύπησε ποτέ τα Φίτζι, μετά τον TC WINSTON το 2016.  Οι διηγήσεις όσων έζησαν τον κυκλώνα περιγράφουν  μια εμπειρία εφιαλτική.

Πιάνουμε δουλειά, για να επαναφέρουμε το Φιλίζι ώστε να μπορεί να ταξιδέψει. Το βράδυ όλοι μαζεύονται στο Boatshed Restaurant να γιορτάσουν την σωτηρία. Το ζευγάρι από το SY TOREA μαζεύουν χρήματα από όλους μας για  τους εθελοντές του προσωπικού της μαρίνας που άφησαν τα σπίτια τους κι έμειναν για να βοηθήσουν εμας. Πιάνουμε κουβέντα με τον Keith από το SY Zatara,  μας λέει οτι τις επόμενες μέρες αποπλέουν για την Αυστραλία μαζί με το SY Archer. Δεν ρισκάρουν να ζήσουν ξανά τέτοιο κίνδυνο.  Αυτό που ζήσαμε μας τάραξε πολύ. Ψάχνω το ιντερνετ, μαζεύω πληροφορίες για τα διαδικαστικά. Τα σύνορα της Αυστραλίας είναι κλειστά και η γραφειοκρατία πολύπλοκη, όμως υπάρχει ένα  Safe Heaven Exemption για σκάφη, μια εξαίρεση για αυτούς που αναζητούν ασφαλές λιμάνι στην περίοδο των κυκλώνων.  Ίσως  τα καταφέρουμε. Ο Keith είπε οτι πρώτα πρέπει να πάρουμε Visa. Θα ξεκινήσουμε και καλή μας τύχη.

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2020

Μοιραζόμαστε ένα ταξί με τον Alan (SY Rhapsody) και τους Angie και Gabi (SY Miss Tic) και πηγαίνουμε στο Port Denarau, στην παρουσίαση της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης “Sea Mercy – Sailing with a Greater Purpose”. Ο Johnathan, ψυχή του Sea Mercy,   οργανώνει σκάφη εθελοντών για να μεταφέρουν βοήθεια, μονάδες αφαλατωτών και βασικά τρόφιμα στα νησιά που χτυπήθηκαν από τον κυκλώνα YASA. Μετά την παρουσίαση μαζευόμαστε σε μια αποθήκη, συγκεντρώνουμε τους  6 αφαλατωτές και τα αντίστοιχα ηλιακά panel και τις μπαταρίες τους. Ο Johnathan εξηγεί οτι  αναχώρηση πρέπει να  είναι άμεση. Πρώτος προορισμός θα είναι το μικρό νησί Yadua, όπου τα χωριά  ισοπεδώθηκαν και υπάρχει άμεση ανάγκη για βοήθεια. Η Donna, η γυναίκα του Johnathan  μας μοιράζει φυλλάδια για να συμπληρώσουμε και να υπογράψουμε. Το βράδυ που τα μελετάμε βλέπουμε το πρόβλημα: υπάρχει όρος τα σκάφη των εθελοντών να έχουν πλήρη ασφαλιστική κάλυψη ενώ εμείς είμαστε ασφαλισμένοι μόνο «Προς Τρίτους». Η πρώτη ομάδα  ξεκινά αύριο. Λυπάμαι που δεν μπορούμε να προσφέρουμε την μικρή μας βοήθεια στους Φιτζιανούς. Ο Johnathan υπόσχεται να κάνει ότι μπορεί για να ξεπεραστεί το τυπικό πρόβλημα, που  απέκλεισε πολλά ακόμα σκάφη, εκτός από το Φιλίζι.

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου  Καλά και κακά νέα

Το πανί ανέβηκε. Μένει να αγοράσουμε κάποιες προμήθειες και είμαστε έτοιμοι για απόπλου. Αν δεν μπορούν να μας δεχθούν στο Sea Mercy μπορούμε να πάμε μόνοι μας  να βοηθήσουμε, σωστά?

Το καλό νέο είναι οτι επικοινώνησε ο  Humberto από την Fulaga. Πέρασε δύσκολες ώρες αλλά με την βοήθεια φίλων  από το χωριό, γλύτωσαν όλοι και το σκάφος είναι εντάξει. Ευτυχώς, όταν ο TC YASA έφτασε στην Fulaga και την Ogea, είχε  αποδυναμωθεί σε κυκλώνα κατηγορίας 3.  Στο χωριό  είναι όλοι καλά στην υγεία τους μα έπεσαν πολλά δέντρα, έγιναν ζημιές στα σπίτια και οι καλλιέργειες  καταστράφηκαν.  Μεταφέρω τα νέα της Fulaga  στον Johnathan του Sea Mercy. Μας λέει οτιελπίζει να ξεπεραστεί το νομικό κόλλημα και  να μας στείλει να βοηθήσουμε.Η δεύτερη ομάδα σκαφών   εθελοντών βρίσκονται  εν πλώ  φορτωμένοι με αφαλατωτές, kit υγιεινής  και τρόφιμα.

19.30 Ο ήλιος δύει σκορπώντας χρυσό και πορφύρα κι εμείς, ταπεινοί θεατές απλωμένοι στο φρέσκο, λευκό sun deck της πλώρης σιγοτραγουδάμε συντροφιά με την κιθάρα. Νιώθω ένα ρίγος να με διαπερνά κι ολοένα δυναμώνει. Μετά από λίγο βάζω θερμόμετρο: έχω 39 πυρετό. Αργότερα ο Γιώργος  ανεβάζει  πυρετό  40.

Οι επόμενες μέρες περνούν μέσα σε πυρετό, ιδρώτα, πονόκοιλο και άλλα άθλια. Κάποιοι λένε οτι έχουμε Dengue (Δάγγειο πυρετό) γιατί είναι σε έξαρση αυτή την εποχή λόγω των κουνουπιών. Ο Πάνος ο αδερφός μου ο γιατρός λέει πως τα συμπτώματα δείχνουν Σαλμονέλα. Και έχει δίκιο.

31 Δεκεμβρίου 2020, Musket Cove, Malolo island

08:00 «Καλημέρα!». Πίνω μια γουλιά καφέ και  βουτάω στη  θάλασσα.-«Έρχομαι», λέει ο Γιώργος και βουτά μαζί. Τα νερά  του Musket  είναι  θολά,  ο βυθός δεν διακρίνεται, μα τώρα πια δεν αγχωνόμαστε που δεν βλέπουμε, θεωρούμε ασφαλή τα νερά στα Φίτζι. Κολυμπάμε ως  τα  ρηχά του κοντινού υφάλου, γεμάτα κοράλια, αμέτρητους μπλέ αστερίες και πολλά, πολλά ψάρια.

Μετά από μια φαντασμαγορική νύχτα με πανσέληνο, το 2020 μας αποχαιρετά και με μια υπέροχη ημέρα,  λευκά σύννεφα αρμενίζουν στον  ουρανό, ο ήλιος λάμπει, η θερμοκρασία   27° C και η ατμόσφαιρα καθαρή σαν  κρύσταλλο.  Γυρνάμε στο Φιλίζι. Είναι η πρώτη στιγμή που νιώθω καλά. Χθες που φύγαμε από την μαρίνα δεν είχα δύναμη ούτε να λύσω τις πρυμάτσες.

Ετοιμάζουμε το φουσκωτό και βγαίνουμε  έξω. Η προβλήτα είναι γεμάτη σκάφη και η ατμόσφαιρα γιορτινή.  Χαιρετάμε γνωστούς και φίλους και μαθαίνουμε τα νέα τους. Η Anna και ο Martin από το SY Pandora, επέστρεψαν από αποστολή αστραπή για το Sea Mercy και μας διηγούνται ιστορίες.

t/sdcard/DCIM/100GOPRO/G0061417

Είναι υπέροχο να βλέπουμε το Musket  Cove Resort ζωντανό, χωρίς την συνηθισμένη ερημιά  που έφερε ο Covid19. Δοκιμάζουμε να κάνουμε κράτηση για φαγητό μα οι θέσεις είναι κλεισμένες όλες, είναι overbooked. Απίστευτο! Πρόβλημα ουδέν καπετάνιε μου, τα στομάχια μας άλλωστε δεν είναι ακόμη έτοιμα για μπουφέ, μετά την σαλμονέλα. Κολυμπάμε στην  τεράστια πισίνα με το θαλασσινό νερό. Το Musket Cove  είναι το πιο  υπέροχοι το πιο Yacht Friendly  resort του κόσμου!

Τρώμε  το εορταστικό χορτοφαγικό φαγητό μας στο Φιλίζι, λαχταριστό σουφλέ πατάτας με κρεμμύδι, τυριά και κρέμα γάλακτος, μια σαλάτα με μαρούλι, καρότο, καρύδια, μήλα και  dressing vinaigrette, ειδική συνταγή, φοβερό ψωμί του Γιώργου κι ένα ποτήρι δροσερό  κρασί.  Μετά μια μικρή σιέστα και έξω

Υποδεχόμαστε το 2021 με αισιοδοξία.  Με την ευχή  οι οικογένειες, οι φίλοι,  οι συνάνθρωποι μας να είναι καλά και υγιείς. Με ευγνωμοσύνη που ζούμε σε αυτήν την πανέμορφη χώρα, μακριά από την πανδημία. Και αν οι κυκλώνες μας απειλούν κάποια φορά, μπορούμε να αγκαλιαζόμαστε και να γιορτάζουμε.

Ας γιορτάζουμε την ημέρα, καπετάνιε μου, ας  γιορτάζουμε  την κάθε μέρα που είμαστε   ζωντανοί….

Archive

1 Comment

1. Stavros

Καλή χρονιά να έχετε, να είστε καλά και να μας ταξιδεύετε